Kotva
Tisk
Sitemap
Mapa webu
A
A
A

Blog školy 2016 - 2017

Vloženo: 12.7.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1445x

Vloženo: 11.7.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 3987x

Vloženo: 11.7.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1357x

Vloženo: 11.7.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1617x

Vloženo: 29.6.2017 | Autor: Rybínová | Zobrazeno: 1989x

Vloženo: 20.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1550x

Vloženo: 16.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1484x

Vloženo: 16.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1468x

Vloženo: 9.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1394x

Vloženo: 9.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1516x

Celkem: 39 článků

Návštěva ze ZUŠ

Vloženo: 23.9.2016 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 32380x

Ve středu 7. 9. naši školu navštívili učitelé ze ZUŠ, kteří dětem přišli nabídnout kroužky, které nabízejí. Návštěvu provázelo také několik hudebních ukázek. Děti si s paní učitekou také zazpívaly.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.