Kotva
Tisk
Sitemap
Mapa webu
A
A
A

Blog školy 2016 - 2017

Vloženo: 12.7.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1420x

Vloženo: 11.7.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 3958x

Vloženo: 11.7.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1335x

Vloženo: 11.7.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1593x

Vloženo: 29.6.2017 | Autor: Peštiková | Zobrazeno: 1928x

Vloženo: 20.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1521x

Vloženo: 16.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1456x

Vloženo: 16.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1440x

Vloženo: 9.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1369x

Vloženo: 9.6.2017 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 1485x

Celkem: 39 článků

Návštěva ze ZUŠ

Vloženo: 23.9.2016 | Autor: Petra Joslová | Zobrazeno: 31851x

Ve středu 7. 9. naši školu navštívili učitelé ze ZUŠ, kteří dětem přišli nabídnout kroužky, které nabízejí. Návštěvu provázelo také několik hudebních ukázek. Děti si s paní učitekou také zazpívaly.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.