Kotva
Tisk
Sitemap
Mapa webu
A
A
A

Úplata za vzdělávání v MŠ a ŠD

Vloženo: 1.4.2020 | Autor: Kamia Nacházelová | Zobrazeno: 184x
Stanovení a úhrada úplaty po dobu přerušení provozu MŠ a ŠD

Vážení rodiče dětí zapsaných do MŠ a ŠD,

vzhledem k nouzovému stavu a přerušení činnosti školní družiny a mateřské školy na dobu neurčitou Vás touto cestou informuji o způsobu placení úplaty za dobu přerušení provozu.

Za měsíc březen byla účtována úplata v MŠ 280,- Kč. Za měsíc duben účtována nebude. Je stanovena na 0,- Kč.

S účinností od 1.3.2020 do odvolání není úplata účtována ani za školní družinu.

Trvalé příkazy za úplatu i stravné můžete ponechat v platnosti. Přeplatky Vám budou vráceny v červenci.

Pokud nyní peníze potřebujete, můžete také pozastavit úhrady trvalým příkazem, ovšem v případě, že bude provoz ještě v tomto školním roce obnoven, je nutno pamatovat na znovunastavení plateb za školné.

Další individuální možnosti úhrady či vrácení přeplatků s Vámi vyřeší vedoucí stravování paní Kucharovičová.

S pozdravem

Kamila Nacházelová

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.